Over ons

Sinds 1996 voorziet Holland Promotion onze overheid en het bedrijfsleven van producten die helpen bij de promotie van Nederland. Deze artikelen hebben natuurlijk een Nederlands tintje en zijn vaak voorzien van het “Holland logo” met de welbekende tulp. Bij Holland Promotion werken we er elke dag aan om ons assortiment af te stemmen op de eisen en wensen van onze klanten. Omdat wij veel contact met onze relaties hebben en voortdurend de trends in de markt volgen, is ons aanbod altijd actueel en vernieuwend.

Onze klanten
Onze wereldwijde klantenkring bestaat voor een groot deel uit overheid gerelateerde organisaties zoals ambassades en consulaten, de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) en handelsmissies. Daarnaast leveren wij aan diverse organisaties binnen het bedrijfsleven.

Onze producten
​Omdat onze producten ondersteunend zijn bij het promoten van Nederland, zijn veel van onze artikelen voorzien van het herkenbare “Holland logo” met de tulp. Daarnaast vind u in ons assortiment de typisch Hollandse artikelen; bijvoorbeeld Delfts blauw, geschenkartikelen en boeken.

Onze werkwijze
Bijna alle artikelen die wij op onze website aanbieden, dus ook de artikelen met het “Holland logo”, hebben wij op voorraad. Dit betekent dat bestellingen snel worden afgeleverd. Er hoeft dus geen rekening te worden gehouden met extra tijd voor het aanbrengen van een eventuele opdruk. Een ander voordeel is dat er ook in kleine hoeveelheden besteld kan worden.

Maatwerk
Wij worden regelmatig door onze klanten benaderd voor maatwerk. Dit gebeurt bijvoorbeeld wanneer zij op zoek zijn naar een artikel dat niet voorkomt in ons bestaande assortiment. Door onze jarenlange ervaring vinden wij met elkaar vaak snel een passend artikel met of zonder bedrukking.

Holland branding met het "Holland logo"
Het bekende logo met de tulp is eigendom van het NBTC. Alleen licentiehouders mogen het logo gebruiken.
Sinds 1996 is Holland Promotion licentiehouder van het “Holland logo” en partner van het NBTC.
De kernwaarden van het logo zijn: innovatie, knowhow, ondernemerschap, transparantie en kwaliteit. Door gebruik te maken van het logo wordt het imago van Nederland versterkt. Het onafhankelijke ontwerp van het 'Holland-logo' zorgt ervoor dat het toepasbaar op vrijwel elk product. Bovendien werkt het logo verbindend; het is direct herkenbaar en verbindt Nederlanders, producten en bedrijven op een zo breed mogelijke schaal. 

De 'Holland Brand Film' van het NBTC (hieronder) visualiseert de identiteit en kernwaarden van 'Holland' (the open minded country; gastvrij, kleurrijk, vindingrijk, ondernemend) en laat zien dat iedereen een rol speelt in de Branding van Nederland.

 

Copyright 2018 Holland Promotion B.V. Webshop door: Gibreto
paymethods